Thursday, February 9, 2012

Flower,Sword and Me....

Assalamualaikum......

hari nih aku nak bercerita pasal aku shoot kat Taman Bukit Jalil...sebenarnya aku jadik talent terjun ja sebab abang-abang photographer dah gian sangat nak tangkap gambar sebab time tuh talent tersesat time nak pi cari toilet...aku pulak gian nak pose depan kamera...wajib!!hehehee...sebenarnya aku cuma teman kawan aku pi shoot tema Samurai,so aku just ikot nak tengok depa shoot ramai-ramai...

kreatif jugak kawan aku si Ayin dengan Dyra organize theme photoshoot macam nih...tak pernah agi aku tengok talent shoot macam nih...sebenarnya hari tuh kami memang bawak pedang samurai betoii!!!disebabkan ayah Si Ayin nih memang minat sangat nak kumpul pedang samurai...aku pun teruja jugak sebab dapat pegang pedang samurai yang real...jom tengok gambar yang encik photog dah bagi kat aku



style tak aku??

aku suka sangat gambar nih...lawa bagi aku...serius pedang tuh memang berat sangat...aku pegang kejap dah tak larat nak angkat...gambar nih nampak ganas kecuali baju bunga-bunga aku tuh....kan aku dah cakap aku nih jadi bidan terjun ja..


cinta muka buku....hahahahahaha

encik sayang cakap dia suka sangat dengan gambar nih...macam najwa latiff...what thee...hehehe...dah boleh wat cover album dah nih...okey...perasan...hehehehheee


love this

aku suka jugak gambar yang last nih...nampak ayu...padahal...ganas nak mampusss...btw gambar tak banyak pun sebab aku sempat shoot kejap ja time tuh..tapi aku suka sangat shoot kali nih sebab sempoi ja abang-abang photog nih...pastuh gambar memang cantik...i like....

p/s:dah nak masuk 3 bulan dah gambar nih...aku saja nak wat pekasam....sedap!!!btw yang shoot gambar nih seorang ustaz...aku pun macam tak percaya ja..

have a nice day and take care readers...

No comments:

Post a Comment

orang bek yang komen....tq