Thursday, January 10, 2013

Prank On Her

Assalamualaikum semua....

Apa khabar semua?sihat tak..??,bila dah habis exam rajin sikit nak update blog aku yang tercinta ini...bila stress ja rasa nak update selalu blog nih...tajuk entry nak gempak saja kan??...hari Selasa lepas aku, Amirah dan Ain telah rancang nak sambut hari lahir Qihah awal 2,3 hari sebab semua dok kalut nak balik rumah dah...aku saja yang setia dengan Umt ni...

Kami memang ada tradisi dari dulu lagi sejak diploma sambut birthday dengan baling telur dengan main tepung...tapi memandangkan semua dah besar-besar belaka maka kami decide nak sambut macam orang dewasa...mula-mula Qihah memang takut sebab ingat kami nak baling telur...hehehehee...at last cubaan berjaya jugak...penat jugak nak ajak dia keluar dari bilik....jenuh dok tarik...so let enjoy the pictures...



yummy...

birthday girl...

kalau semua perasan mula-mula macam dekat luar gambar nih kan...kenapa tiba-tiba ja berpindah tempat???elok lepas kenakan Qihah, hujan pun turun bagaikan mutiara,pakat bergegas la lari masuk blik...

disebalik tabir


roomates...pe hal Ain tiba-tiba pandang kamera???hahahahahahah

aku yang over lebih....three of us...=)

pesanan untuk Qihah, terima kasih sayang...ang dah banyak tolong aku dengan kawan yang lain dalam bidang pelajaran..takda pew yang dapat aku balas dengan jasa budi baik ang ni...aku dengan Mira sayang sangat dengan ang...peace yo...tetiba ja emosi malam-malam macam ni...

p/s: minta maaf kalau ada banyak typo ye...keyboard laptop rosak...untuk entry lepas ni aku akan update pasal resepi Kerabu Ikan Bilis OhLaLa....stay tuned...

gudnite readers...have a nice day....Assalamualaikum......=)

No comments:

Post a Comment

orang bek yang komen....tq