Monday, January 21, 2013

Misi Kemanusiaan Ke Kemboja Part 2

Assalamualaikum....

hai kawan-kawan...sihat ke semua??Aku rasa bersyukur sangat sebab exam dah habis dah so boleh la relax-relax dekat...makan laksa tiap2 hari...kat Terengganu susah nak jumpa laksa Penang yang menepati citarasa aku...nama pun laksa Penang kan kena la cari kat Penang...ye dak??hehehehehe...Sebenarnya kali nih aku akan sambung entry berkenaan Misi Kemanusiaan Ke Kemboja Part 1...boleh KLIK SINI

berbalik kepada Misi ini tarikh deadline untuk kami semua kutip dana dan semakin dekat sebenarnya...sebab duit yang berjaya diterima team kami, akan terus dihantar ke Kemboja bagi memudahakan urusan seperti membuat Pam Air...maknanya time kami sampai untuk nak bagi bantuan nant pam-pam air nih semua dah siap...sebab kat sini akan diletakkan tanda penghargaan bagi semua yang bagi dana/bantuan kat orang2 sana...mesti ada jugak yang akan mempertikaian pew yang aku tulis nih...samada betul ataupun tidak...so nih ha aku sertakan surat dari TNC UMT




kalau ada sapa-sapa yang bermurah hati nak bagi sumbangan dalam bentuk kewangan korang semua boleh ja bank in ke nombor akaun CIMB Bank : 13010013406203 NORLIDA ABD KARIM(bendahari program)..jasa hampa semua kami semua sangat hargai...terima kasih ye kawan-kawan.....

No comments:

Post a Comment

orang bek yang komen....tq