Monday, July 14, 2014

Bloggers That Inspire Me


 Assalamualaikum and ola...hehhehee



oh mai dah lama gila tak jenguk blog ni since sibuk kerja part time sekarang..so lets get started..actually aku ni memang bukan orang yang pandai menulis sangat..even time belajar aku rasa oral test lagi best berbanding test biasa..maybe sebab aku lebih suka bercakap..dulu aku start buat blog pon sebab senang untuk aku follow blogger-blogger yang aku suka..so mai tengok mana blogger yang banyak inspire aku in term of life,education an fashion.

1. Nurulbadiah Lai
  
dengan anak dia Izara balqis


Aku memang adore gila sis Nurulbadiah Lai ni..sebab cara penulisan dia memang nampak dia orang yang berpelajaran..dia memang selalu bagi artikel untuk memotivasikan diri kat pembaca dia..tat y dia adalah blogger yang paling aku adore..btw dia seorang lawyer..and no wonder la dia punya gaya penulisan memang best gila..benda yang paling buat aku kagum pasal dia ialah sebab dia berjaya ubah taraf hidup keluarga dia..dia datang dari keluarga yang berpendapatan rendah but dia manage untuk ubah taraf hidup keluarga dia..aku pun nak jadi macam dia..dahla tu memang tak sombong and humble ja dia ni..hehehehe

2. Yuyu Zulaikha


aku memang minat dengan Yuyu Zulaikha.kecik ja orang nya..aku suka cara penulisan dia yang bersahaja..dia pandai tarik perhatian pembaca dengan menggunakan sense of humor..and aku memang salute dia sebab walaupun dia kecik ja tapi still dia boleh jadi model untuk blogshop..so she prove that being shorter than anyone else was not a barrier for her to success...

3. Fatin Liyana


Fatin Liyana ni boleh dikatakn blogger muslimah yang paling famous dekat Malaysia..dia ni now dah jadi doktor..beauty with brain and also attitude..aku heran macam mana la dia boleh bahagikan masa untuk belajar then berblog,travel and also modelling...sebab student medic sangat la sibuk dengan study diarong..hehhehe




4. Fatin Suhana



Fatin Suhana ohmai dia memang natural beauty..dia punya blog simple ja..dia selalu share resepi dekat blog dia..even now dia dah bukak kedai pakaian muslimah ByFatinSuhana..memang gila la sebab umur dalam 20 an dah mampu bukak kedai pahtu inspirasi orang lain untuk berpakaian dengan lebih baik.

5. Shea Rasol



Shea Rasol aku memang suka gila cara dia berpakaian..memang lawa gila..pahtu satu lagi sebab aku suka follow blog dia sebab dia tulis dalam English..so dalam masa yang sama aku boleh enhance lagi skill untuk menulis dalam English..

Persamaan depa ni semua ialah depa ni ialah beauty with brain and attitute..lagi satu depa ni semua fashionista muslimah..hahahhaa

btw aku harap satu hari nanti dapat jadi macam depa semua....aminnnnnnn

thanks for reading this...

2 comments:

  1. Kte suka sgt ngn FL. Klu baca blog dye mmg terinspired

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kn mysara..tp wa lag ska entry kak nurulbadiah..sbb byk psl motivasikn diri

      Delete

orang bek yang komen....tq