Saturday, August 6, 2011

Moto Besaq N Keta Comel.....

Assalamualaikum.....
Pew khabar kawan-kawan semua.Sihat tak??Dah lama nak update blog tapi still jugak tak sempat. Sejak kebelakangan nih memang sibuk sket dengan test,assignment yang bertimbun2 lagi. Al maklumlah dah final sem memang agak sibuk.

ok,kali nih saya nak kongsikan skit gambar2 yang saya snap masa Karnival Pemerdagangan kat penang hari tuh. Kebetulan time 2 family nak hantar blik terengganu tapi sempat singgah kejap kat Queensbay mall sebab tiket lambat agi. yang sayang time pi tuh tak sempat nak jumpa Lisa Surihani yang meletop 2. Sebab petang tuh dia dah ambik flight blik KL.

Jom enjoy gambar2 saya masa da kat sana.


seyesly memang cantik gila depa renote keta nih

mcm herbie plak tgk kete nih

my lovely dad yg mcm jatuh hati kat moto tuh

da hati nak jadi macam Erra fazira
Seyesly sapa yang minat kete2 comel and moto2 besar nih mesti enjoy gila datang sini.Walaupown datang kejap saja tapi memang enjoy habis. Sebenarnya masih dalam mood bersedih sebab kamera saya hilang.Huhuhu.Tak pewlah dah takda jodoh saya dengan kamera tuh.Saya harap sapa yang jadi tuan baru kamera tuh jaga leklok kamera tuh. Skunk tengah kumpul duit nak beli kamera baru,

Sampai bersua  lagi yew pasni,tq for reading this....

No comments:

Post a Comment

orang bek yang komen....tq