Monday, March 14, 2011

Saya Sayang Keluarga Saya....weeeeee.....

Assalamualaikum......

Perasaan saya skunk nih terumbang ambing ibarat kapal dibadai ombak.Hu3!!!!Adoyai rindunya nak balik umah. Mula ar nak nyanyi lagu Dato Siti nih..
Sayu hati ini makin sayu,
rindu terkenagkan desa permai,
wajah ayah bonda bermain dimata,
mengajak ku pulang ke desa..

Perasan nak jadik artis sebenarnya saya  nih,ha3!!!tapi tak cukup sentimeter. Confem2 awal-awal agi kena REJECT.He3!!!Ok tak nak dok merepek banyak-banyak kat sini.Saya nak tunjuk gambar keluarga terchinta kat sini.So mari tengok sini..




Jeles cepat,ibu saya memang cantik...kakak sayang ibu

tengok ayah saya pown hensem tau....korang jeles cepat
Itu saja lah family saya yang kecik.Walaupown kecik ja,tapi umah memang gamat tahap konsert kalau sume ada kat umah. Waaaaa nak balik umah.Seyesly rindu gila dengan ibu,ayah,nina dan chek.Adoyai lambat agi nak cuti. Minngu nak singgah umah mira,nak jenjalan sekitar Bachok. Berjumpa lagi.Tq 

No comments:

Post a Comment

orang bek yang komen....tq